tirsdag den 26. juli 2011

Skagen

Suk.. mens vi venter på bedre vejr, har jeg hentet nogle billeder frem, der er mindre end en måned gamle - dengang vi havde dejligt solskinsvejr!
Ungerne og jeg var på en dagstur til Skønne Skagen:

                                                  Stationsbygningen ligger lige midt i byen
                                      Clausens hotel, endnu en smuk bygning midt i byen
                Det hyggelige hus hvor Anna og Michael Ancher boede. Bestemt et besøg værd!
                         Udsigten fra Danmarks nordligst spids - Grenen og ind mod Skagen
                                                             Besøg på bolchekogeriet
                                  Disse bolcher lavede de, mens vi kiggede på. Og de smagte godt :)

                                                       Super gode is :) Lige midt i centrum

Jeg savner sol og lidt varme... suk...

Bolchehilsner
Helena

1 kommentar:

  1. Dejlige billeder fra Skagen. Men jeg forstår altså ikke frustrationen! Måske fra resten af landet, men ikke fra dig. Solen har skinnet her det meste af dagen og gør det fortsat. Og vi har haft sol næsten hver eneste dag. Er der virkelig muligt, at vi ligger i en paradisisk lomme her i lille Sulsted?!?

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...