mandag den 6. februar 2012

Hvem går dog ud, når det er så koldt??.....

... Ja. Det er utroligt, at man frivilligt går ud i denne kulde, men det gjorde vi altså i weekenden - børnene og jeg. Vi gik en tur gennem skoven til et udkigspunkt hvor man kan se ud over byen. Man får sådan nogle herlige billeder når det er solskin og frost.
 Solnedgang bag skoven
 Den flotte udsigt var hele turen værd
 Udsigten over byen


 Masser af is på åen og sne overalt
- men vandet løber stadig under isen, som det kan ses her
 Bemærk stenene som er helt dækkede med is

Virkelig et facinerende at kigge på - men meget meget koldt..
Det var dejligt at få gået sig til varmen og få den friske luft i lungerne. Men det var godt nok også dejligt at komme hjem i varmen igen bagefter :-)


Husk min Give Away der udtrækkes 3. marts - (se den her)

Kolde hilsner fra det kolde nord
Skt.Helena

6 kommentarer:

  1. Super flotte billeder:) Anne Gine

    SvarSlet
  2. Så smukt du skildrer en vintertur med dine billeder.
    Tak for synet.

    Hilsen Helga

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er altid velkommen Helga :-)
      Tog vist 40 billeder på turen, men I får kun de mest interessante og dem uden personer på..

      Slet
  3. Der er smukt derude, og super godt fanget :-)
    Jeg er desværre nød til at bevæge mig derud i dag på arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Arbejder du udendørs Ina??!! Stakkels dig i den her kulde, men om foråret og sommeren misunder jeg dig, at kunne gå ude hele dagen :-)

      Slet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...