fredag den 24. august 2012

Naturens vidundere!

Jeg synes simpelthen de her gulerødder er geniale. De er bordeux farvede udenpå og orange indeni og ser super godt ud i en skål med salat. Når jeg viser dem frem, er der mange, der ikke tror på, at det er rigtige gulerødder - men det er det altså! Endda fra egen have :-)


Jeg købte en pose frø med blandede gulerødder i foråret og de er kommet rigtig fint. Det er både de bordeaux og orange, som ovenstående billeder viser, og så er der hvide og gule gulerødder i blandingen. Det er rigtig festligt!

Gnaskende hilsner
Skt.Helena

8 kommentarer:

  1. Ja, naturen er forunderlig. Lækre ser de ud. Det må være dejligt med en urtehave!

    SvarSlet
  2. De ser lækre ud, smager de også som almindelige gulerødder.
    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sagen er næsten den samme. De smager rigtig godt!

      Slet
    2. Mente selvfølgelig "smagen"

      Slet
  3. De ser skam lækre ud. Har ikke selv haft så meget held med gulerødder. Men det ser fristende ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes heller ikke jeg har haft så meget held med gulerødder tidligere. Men disse er supernemme.

      Såede en blandet pose i foråret.
      Har kun tyndet ud en gang.
      Nu klar til at spise :-)

      Slet
  4. Ej - hvor sjovt :-) Har aldrig set sådan nogle "rødder" før

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...