fredag den 17. august 2012

På havebesøg

Ja, egentlig var det et sygebesøg, hvor jeg lige fik taget et par billeder af havens blomster med min telefon :-)
Jeg har aldrig set så flotte gladiolus før! De er virkelig høje og flotte - med store pink blomster. Waow siger jeg bare!

 Jeg har altid betragtet gladiolus som lidt besværlige og den ene gang jeg har haft dem i min have, glemte jeg at tage dem op inden vinter.. :-( 
Meeen nu vil jeg måske overveje at investerer lidt i disse skønheder igen - Hvis de kan komme til at se sådan som disse vidundere, er de vist besværet værd :-)

I denne have trives næsten alle planter, men de bliver også nusset om og passet godt på.


 Og følger man græsplænen rundt langs denne stenkant, kommer man til..

 Den flotteste kæmpestore hotensiabusk med blomster i alle nuancer fra rosa til lilla.
Meget køn lige der ved indgangsdøren.

Glemte jeg at nævne, at billederne er taget i mine svigerforældres have? :-) Her har jeg fået mange dejlige aflæggere gennem årene. Og det er ikke så ringe endda :-)

Ha' en dejlig weekend!

Skønne solskinshilsner
Skt.Helena

3 kommentarer:

  1. Nogle MEGET smukke gladiolus og smukt ser det ud mod den blå himmel, og alle planter i tone-i-tone. Ikke dårligt med svigerforældre hvor der falder lidt perler af.
    Rigtig god week-end :o)

    SvarSlet
  2. Yndige lilla og pink blomster, og hvor dejligt at der falder lidt aflæggere af.
    VH Nina

    SvarSlet
  3. Wauw! Hvor er de Gladiolus flotte. Og langt fremme, men de bor jo også lidt længere inde i landet end jeg...... ;O)
    Og sikke en dejlig Hortensia! God bedring deroppe!!

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...